Naar klantenservice
Wijzigen of annuleren.
Vrouw op kantoor die klaarstaat met een Ipad om een bestelling te wijzigen.

Bestelling wijzigen of annuleren


Foutje gemaakt bij je bestelling? Dat hoeft geen probleem te zijn. Je moet er wel snel bij zijn, want als je pakket eenmaal onderweg is lukt wijzigen of annuleren niet meer. Check dus altijd eerst je mailbox om te zien of je een verzendbevestiging hebt ontvangen, en neem pas daarna contact op met onze klantenservice.

Direct wijzigen/annuleren
Heb je nog geen verzendbevestiging ontvangen?

Als je bestelling nog niet is verwerkt door onze verfmengers en inpakkers, kun je je bestelling op de volgende wijze wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice (072-5323331), dan kijken we wat we voor je kunnen doen. Houd je ordernummer bij de hand als je met ons belt, dan kunnen we je sneller helpen. Buiten de openingstijden van onze klantenservice kun je het best een mail versturen, gebruik hiervoor onderstaande knop.

Bestelling wijzigen/annuleren
Al wel een verzendbevestiging ontvangen?

Als je een verzendbevestiging ontvangen hebt, hebben we je bestelling al verwerkt. Heb je een mengkleur verf besteld, dan betekent dit dat je verf al gemengd is en kunnen we dit helaas niet meer aanpassen of annuleren. In het geval dat je nog iets wil toevoegen aan je bestelling, zit er niets anders op dan een nieuwe order te plaatsen.

Terugbetaling bij annulering

Zodra we je annulering verwerkt hebben, ontvang je van ons je geld terug. Uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding wordt het geld terugbetaald. Voor eventuele vragen over de terugbetaling kun je contact opnemen met de klantenservice.